Про негативні явища в молодіжному середовищі
П'ятниця, 18 січня 2019, 08:35

17 січня поточного року навчально-методичним центром цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Чернігівської області спільно з Клінікою дружньою до молоді дитячої поліклініки №2 Чернігівської міської ради в особі практичного психолога клініки Короткова П.В., було заплановано та проведено бесіду з педагогічним колективом Чернігівської загальноосвітньої школи №3 на тему «Профілактика негативних явищ в молодіжному середовищі».

Проведення бесіди співпало з підписанням Президентом України законопроекту № 8584 від 16 січня 2019 року щодо введення адміністративної відповідальності за булінг під час навчального процесу. Відповідно до закону, під булінгом відтепер мається на увазі "психологічне, фізичне, економічне, сексуальне насильство" з боку учасників освітнього процесу, в тому числі через інтернет, що здійснюється стосовно дітей або підлітків або такою особою щодо інших учасників освітнього процесу, в результаті чого могло бути чи було завдано шкоди психічному або фізичному здоров'ю потерпілого.

Незважаючи на те, що з педагогами неодноразово у 2018 році відбувалися тренінги за програмою Lions Quest «Соціальні та емоційні компетенції ХХІ століття», було вирішено провести відповідний захід, основна мета якого – допомога педагогічним працівникам у розвитку життєвих компетенцій та громадських якостей у безпечному, турботливому і стабільному середовищі, набуття навичок із запобігання булінгу.

Під час бесіди педагоги ще раз нагадали що таке «булінг», отримали інформацію про причини виникнення, шляхи та способи його подолання, можливі жертви цього негативного явища, а також взяли активну участь в обговоренні даної проблеми.

Крім того Павло Васильович також акцентував увагу педагогічних працівників на сексуальне виховання підлітків, а також на створення умов для унеможливлення вживання наркотичних засобів та алкоголю.

Учительський колектив школи дійшов висновку, що найголовнішу роль в ідентифікації та подоланні булінгу можуть зіграти батьки. Тому, потрібно, насамперед, налагодити співпрацю класного керівника з батьками в класі, а також відслідковувати стан дитини, щоб оперативно зреагувати на прояви булінгу.

Бесіда пройшла у жвавій та цікавій формі. Актуальність питання дуже зацікавила учителів і всі зрозуміли, що здорові стосунки між дітьми повинні бути на першому плані. Вони передбачають взаємодію між людьми на основі взаємної поваги, чи то особисто, чи через Інтернет. Вчителі, батьки та інші дорослі повинні показувати особистий приклад дітям, демонструючи їм, якими мають бути здорові стосунки.


методист Михайленко С.В.